tirsdag, juli 25, 2017

Årsmelding for gutter og jenter født 2003-2005

Vi har i 2014 hatt ei trenings- og spillergruppe på 15-16 barn. De aller fleste har vært gutter/jenter født i 2003 og 2 stykker født i 2004. Vi har hatt 2 treninger pr. uke gjennom hele året, bortsett fra en lengre pause i januar og sommerferien.

Som året før, meldte vi på et lag i seriespill gjennom Nordmøre og Romsdal Fotballkrets. Nytt får vår del fra i år, var at vi nå skulle spille sjuerfotball og spille kamper hver uke. Vi var faktisk det laget i Smøla IL, uansett alder, som hadde flest seriekamper i 2014. Vi spilte trippel serie mot Aure/Ertvågøya, Frei, Dahle, KFK, CFK - totalt 15 kamper skulle det bli. Det endte med 14 kamper, da Dahle ikke møtte til sin egen hjemmekamp i den ene kampen.

Foreldregruppa har vært helt fantastiske i denne sesongen. Vi fordelte sjåfører, kioskansvarlige og draktvaskere i god tid før seriestart og foreldrene har stått på for laget og klubben.

Hvert år prøver vi å delta på minimum en utendørscup og en innendørscup. Vi har deltatt på 2 cuper i 2014, Dahlecup og Ørlandcupen. Sistnevnte cup, var gjengens første overnattingscup. Det frister til gjentakelse. Dette er meget positive arrangement som spillerne gleder seg til å være med på.

Sesongen 2014 ble avsluttet med utdeling av diplomer og pizzaspising på Smøla Havfiskesenter i desember.

Ønsker å takke alle foresatte som har stilt opp på kjøring, kiosksalg osv. Uten dere har vi ikke klart å gjennomføre alt dette.

For sesongen 2014

Yngve Vean                        Håvard Knutsen               Arnt Tuven