mandag, november 20, 2017

Årsmelding gutter og jenter født 2006-2008

Vi har i 2014 hatt ei trenings- og spillergruppe på 10 - 20 barn. Det har vært gutter og jenter født i 2006, 2007 og 2008. Spillere født i 2008, begynte på skolen høsten 2014 og fikk bli med på treningene fra da. Har hatt 1 trening pr. uke gjennom hele året, bortsett fra en lengre pause i januar og sommerferien. Fram til årsskiftet 2014 kom det til stadig nye spillere.

Som året før, meldte vi på 2 lag i seriespill gjennom Nordmøre og Romsdal Fotballkrets. Vi har hatt ei samling på Smøla og 2 i Kristiansund, sammen med CFK og Nordlandet. Meget suksessfulle arrangement.

Foreldregruppa har vært helt fantastiske i denne sesongen. De har stilt opp som sjåfører, hjulpet til i kiosken og vasket drakter.

Hvert år prøver vi å delta på minimum en utendørscup og en innendørscup. Vi har deltatt på 2 cuper i 2014, Dahlecup og en cup på Ertvågøya. Dette er meget positive arrangement som spillerne gleder seg til å være med på.

Sesongen 2014 ble avsluttet med utdeling av diplomer på siste trening i desember.

Ønsker å takke alle foresatte som har stilt opp på kjøring, kiosksalg osv. Uten dere har vi ikke klart å gjennomføre alt dette.

For sesongen 2014

Yngve Vean                        Oddgeir Lura                      Astrid Neerland